От налягането зависи дали ще ти гръмне маркуча и кога.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Теч в хидравликата на волана
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеОт налягането зависи дали ще ти гръмне маркуча и кога.
Това ,че щял да гръмне може да го разправяш на някой от детската градина
Нов няма да купя ако ще до утре да казваш гръмне, сцепи и там подобни !
Теча ще се запушва това е идеята
P.S
Между другото и тези за маслото са за високо налягане тях кога да ги чакам да направят бум ?Last edited by eproHD; d.m.y г., 12:50.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
sigpic
Comment
-
Това с лепенето очевидно е вариант, щом колегата вече го е пробвал.
Въпреки всичко, ако не съм закъсал за това на пътя и ако не ме гони времето, аз бих решил проблема с ремонта (подмяната) на маркуча от човек, който разполага с необходимите за това пособия.
Такива услуги се предлагат и със сигурност са доста по-евтини от нова оригинална тръба. А крайният резултат ще е гарантирано добър. Може да се окаже и по-добър от фабричния.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
В моя случай пропуска беше по трасето до охладителната серпентина...при работещ двигател сълзеше осезаемо,докато на изгасен просто образуваше капка...която след забърсване пак се появявяше...без да капе...защото докато не запалих,не можах да открия къде е проблема...колко е налягането,нямам идея...явно не е много,но го има.
Така че,колега ако не стане със скобите дето ти пратих на мейл,опитай с епоксидната смола(течен метал или каквото и да е).156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
-
Забравих да спомена ,че преди една седмица смених маслото/за 1 година е сменено два пъти/ и сложих и това/виж снимката/
Но дали ще помогне още не знам .Така,че решения има преди да се впусна с слагането на нов.Но ако се стигне до там да се сменява ще е оригинален и само долния този дето капеLast edited by eproHD; d.m.y г., 11:27.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от undy Покажи съобщениеВ моя случай пропуска беше по трасето до охладителната серпентина...при работещ двигател сълзеше осезаемо,докато на изгасен просто образуваше капка...която след забърсване пак се появявяше...без да капе...защото докато не запалих,не можах да открия къде е проблема...колко е налягането,нямам идея...явно не е много,но го има.
Така че,колега ако не стане със скобите дето ти пратих на мейл,опитай с епоксидната смола(течен метал или каквото и да е).
Аз даже имам такива като на първата снимка разбира се по големи.Ще трябва да видя колко е капсоловката дето е маркуча и да взема точно, понеже тези скоби нямат много разлика в отворено и затворено състояниеAlfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
sigpic
Comment
-
Днес проверих мястото на теча и омасляването вече го няма явно LIQUI MOLY ще ме спаси за сега.Явно имало полза от някоя и друга добавцицаAlfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщениеДнес проверих мястото на теча и омасляването вече го няма явно LIQUI MOLY ще ме спаси за сега.Явно имало полза от някоя и друга добавцица
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеДа, ако дупчицата е малка. Но не е ясно докога. Така, че имай едно наумAlfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
sigpic
Comment
-
Бе нали си закрепил,колкото време изкара толкова...варианти и поле за изяви имаш.
Пък може и да си го "отремонтирал" успешно и окончателно ,по възможно най-лесния и безболезнен начин.156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
-
Първоначално публикувано от undy Покажи съобщениеБе нали си закрепил,колкото време изкара толкова...варианти и поле за изяви имаш.
Пък може и да си го "отремонтирал" успешно и окончателно ,по възможно най-лесния и безболезнен начин.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
sigpic
Comment
-
Ако правилно е посочена проблемната тръба (долната от двете) на скицата в първия пост по темата, то в нея налягането е променливо.
То е минимално, когато воланът не е навит и е максимално при завиване намясто. Във втората ситуация то може да достигне до 60 бара (не съм сигурен, колко е точно при АР, но е там някъде). Това означава, че течът може да се появява само при определени ситуации и начин на каране.
Все таки - описаната загуба на течност (от MAX на MIN за един месец) не е за пренебрегване.
Бих препоръчал на колегата да не се предоверява на козметични решения, защото при по-сериозен пробив помпата предава Богу дух, преди да си разбрал, какво се случва.Last edited by ecotronic; d.m.y г., 16:53.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеАко правилно е посочена проблемната тръба (долната от двете) на скицата в първия пост по темата, то в нея налягането е променливо.
То е минимално, когато воланът не е навит и е максимално при завиване намясто. Във втората ситуация то може да достигне до 60 бара (не съм сигурен, колко е точно при АР, но е там някъде). Това означава, че течът може да се появява само при определени ситуации и начин на каране.
Все таки - описаната загуба на течност (от MAX на MIN за един месец) не е за пренебрегване.
Бих препоръчал на колегата да не се предоверява на козметични решения, защото при по-сериозен пробив помпата предава Богу дух, преди да си разбрал, какво се случва.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщениеДа правилно е посочено долната е ! Е сега пак ще го следя да видя следващия един месец ще има ли проблеми с загуба и така .Иначе капака се отваря почти на всеки два дни и проверявам как е нивото на маслото в двигателя ,антифриза спирачна течност и тази на волана.Просто го правя по навик може на някой и да му е странно
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеЗапали мотора и гледай проблемното място докато някой върти волана наляво - надясно. Тогава ако не се появява теч, можеш да спиш спокойно.
При тия 60 bara това казанче как ги издържа бре....понеже единия край отива в него другия край излиза от рейкатаLast edited by eproHD; d.m.y г., 18:06.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
sigpic
Comment
Comment