Известие

Collapse
No announcement yet.

Теч в хидравликата на волана

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    От налягането зависи дали ще ти гръмне маркуча и кога.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
      От налягането зависи дали ще ти гръмне маркуча и кога.
      Точно този дето капе няма как да гръмне понеже отива в казанчето и следователно си отговори сам....
      Това ,че щял да гръмне може да го разправяш на някой от детската градина
      Нов няма да купя ако ще до утре да казваш гръмне, сцепи и там подобни !
      Теча ще се запушва това е идеята
      P.S
      Между другото и тези за маслото са за високо налягане тях кога да ги чакам да направят бум ?
      Last edited by eproHD; d.m.y г., 12:50.
      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
      Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
      sigpic

      Comment


      • #33
        Това с лепенето очевидно е вариант, щом колегата вече го е пробвал.
        Въпреки всичко, ако не съм закъсал за това на пътя и ако не ме гони времето, аз бих решил проблема с ремонта (подмяната) на маркуча от човек, който разполага с необходимите за това пособия.
        Такива услуги се предлагат и със сигурност са доста по-евтини от нова оригинална тръба. А крайният резултат ще е гарантирано добър. Може да се окаже и по-добър от фабричния.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #34
          В моя случай пропуска беше по трасето до охладителната серпентина...при работещ двигател сълзеше осезаемо,докато на изгасен просто образуваше капка...която след забърсване пак се появявяше...без да капе...защото докато не запалих,не можах да открия къде е проблема...колко е налягането,нямам идея...явно не е много,но го има.
          Така че,колега ако не стане със скобите дето ти пратих на мейл,опитай с епоксидната смола(течен метал или каквото и да е).
          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

          Comment


          • #35
            Забравих да спомена ,че преди една седмица смених маслото/за 1 година е сменено два пъти/ и сложих и това/виж снимката/
            Но дали ще помогне още не знам .Така,че решения има преди да се впусна с слагането на нов.Но ако се стигне до там да се сменява ще е оригинален и само долния този дето капе
            Last edited by eproHD; d.m.y г., 11:27.
            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
            Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
            sigpic

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
              В моя случай пропуска беше по трасето до охладителната серпентина...при работещ двигател сълзеше осезаемо,докато на изгасен просто образуваше капка...която след забърсване пак се появявяше...без да капе...защото докато не запалих,не можах да открия къде е проблема...колко е налягането,нямам идея...явно не е много,но го има.
              Така че,колега ако не стане със скобите дето ти пратих на мейл,опитай с епоксидната смола(течен метал или каквото и да е).
              Да видях скобите благодаря ти за отделеното време !
              Аз даже имам такива като на първата снимка разбира се по големи.Ще трябва да видя колко е капсоловката дето е маркуча и да взема точно, понеже тези скоби нямат много разлика в отворено и затворено състояние
              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
              Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
              sigpic

              Comment


              • #37
                Днес проверих мястото на теча и омасляването вече го няма явно LIQUI MOLY ще ме спаси за сега.Явно имало полза от някоя и друга добавцица
                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                sigpic

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                  Днес проверих мястото на теча и омасляването вече го няма явно LIQUI MOLY ще ме спаси за сега.Явно имало полза от някоя и друга добавцица
                  Да, ако дупчицата е малка. Но не е ясно докога. Така, че имай едно наум

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                    Да, ако дупчицата е малка. Но не е ясно докога. Така, че имай едно наум
                    Да така е, то даже още в началото съм писал омаслява не тече в буквалния смисъл на думата.В крайна сметка е важно, че е затапило баджата
                    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                    Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      Бе нали си закрепил,колкото време изкара толкова...варианти и поле за изяви имаш.
                      Пък може и да си го "отремонтирал" успешно и окончателно ,по възможно най-лесния и безболезнен начин.
                      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                        Бе нали си закрепил,колкото време изкара толкова...варианти и поле за изяви имаш.
                        Пък може и да си го "отремонтирал" успешно и окончателно ,по възможно най-лесния и безболезнен начин.
                        Прав си по-натам ще го мислим ако се наложи.За сега не бих дал 130 € за нови маркучи колкото е цената на един нов съединител VALEO
                        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                        Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                        sigpic

                        Comment


                        • #42
                          Ако правилно е посочена проблемната тръба (долната от двете) на скицата в първия пост по темата, то в нея налягането е променливо.
                          То е минимално, когато воланът не е навит и е максимално при завиване намясто. Във втората ситуация то може да достигне до 60 бара (не съм сигурен, колко е точно при АР, но е там някъде). Това означава, че течът може да се появява само при определени ситуации и начин на каране.

                          Все таки - описаната загуба на течност (от MAX на MIN за един месец) не е за пренебрегване.
                          Бих препоръчал на колегата да не се предоверява на козметични решения, защото при по-сериозен пробив помпата предава Богу дух, преди да си разбрал, какво се случва.
                          Last edited by ecotronic; d.m.y г., 16:53.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Ако правилно е посочена проблемната тръба (долната от двете) на скицата в първия пост по темата, то в нея налягането е променливо.
                            То е минимално, когато воланът не е навит и е максимално при завиване намясто. Във втората ситуация то може да достигне до 60 бара (не съм сигурен, колко е точно при АР, но е там някъде). Това означава, че течът може да се появява само при определени ситуации и начин на каране.

                            Все таки - описаната загуба на течност (от MAX на MIN за един месец) не е за пренебрегване.
                            Бих препоръчал на колегата да не се предоверява на козметични решения, защото при по-сериозен пробив помпата предава Богу дух, преди да си разбрал, какво се случва.
                            Да правилно е посочено долната е ! Е сега пак ще го следя да видя следващия един месец ще има ли проблеми с загуба и така .Иначе капака се отваря почти на всеки два дни и проверявам как е нивото на маслото в двигателя ,антифриза спирачна течност и тази на волана.Просто го правя по навик може на някой и да му е странно
                            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                            Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                            sigpic

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                              Да правилно е посочено долната е ! Е сега пак ще го следя да видя следващия един месец ще има ли проблеми с загуба и така .Иначе капака се отваря почти на всеки два дни и проверявам как е нивото на маслото в двигателя ,антифриза спирачна течност и тази на волана.Просто го правя по навик може на някой и да му е странно
                              Запали мотора и гледай проблемното място докато някой върти волана наляво - надясно. Тогава ако не се появява теч, можеш да спиш спокойно.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                Запали мотора и гледай проблемното място докато някой върти волана наляво - надясно. Тогава ако не се появява теч, можеш да спиш спокойно.
                                Е нали съм го направил .Пипам мястото няма омасляване после каране 10 км тук където съм просто няма начин да не завъртиш няколко пъти волана пълно дясно и ляво.После пипам няма омасляване.А и преди се познаваше понеже и по това,че имаше масло по маркуча за маслото които е под него по точно по капсоловката му капало е там
                                При тия 60 bara това казанче как ги издържа бре....понеже единия край отива в него другия край излиза от рейката
                                Last edited by eproHD; d.m.y г., 18:06.
                                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                                Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X